Novosti

Ove godine Ceresit je intenzivirao svoje aktivnosti u zemljama u regionu i predstavio je široku paletu svojih proizvoda za gradnju na Međunarodnom sajmu građevine u Skoplju i na međunarodnom sajmu građevine GRAMES u Banja Luci. Tim povodom je na Ceresit štandu na sajmu građevine u Skoplju prvi put, organizovano druženje sa predstavnicima medija gde su  novinari mogli bolje da se upoznaju sa širokom paletom proizvoda kao i da razgovaraju sa direktorom marketinga Henkel Ceresit, Mislavom…... Opširnije >

Prvi festival u jugoistočnoj Evropi koji promoviše energetsku efikasnost, Organic live fest, održan je u Topčiderskom parku od 22. do 24. juna 2012. godine, u organizaciji Open Mind agencije i Agencija za energetsku efikasnost Republike Srbije. Na manifestaciji posvećenoj održivom razvoju i obnovljivim izvorima energije, Henkel se posetiocima predstavio svojim brendom Ceresit i Ceretherm sistemom za termoizolaciju kao ključnim brendom sektora Adhezivi tehnologije. Osnovna tema Organic live festa su obnovljivi izvori energije, organska prozivodnja, zdrav…... Opširnije >

Ceresit, neizostavni deo svake kvalitetne gradnje, prvi put je učestvovao na 16. Međunarodnom sajmu građevinarstva Grames 2012, koji se održao od 14. do 19. marta na Banjalučkom velesajmu i tom prilikom  najavio intenzivnije aktivnosti na tržišu BiH. U svojoj ponudi Ceresit ima usklađen asortiman proizvoda, sistema i usluga za građevinare i keramičare. Ceresit nudi najinovativniju tehnologiju sa fokusom na lepkove i fug mase za polaganje keramičkih pločica, sisteme za hidroizolaciju, sisteme za termoizolaciju, lepkove široke…... Opširnije >

Centralno-evropski forum za razvoj - CEDEF u saradnji sa Agencijom za energetsku efikasnost Republike Srbije i brendom  Ceresit, 5. marta 2012. godine, na Svetski dan energetske efikasnosti organizovao je ceremoniju proglašenja pobednika i dodelio CERESIT nagradu najboljem novinarskom prilogu na temu “Izolacija u zgradarstvu i energetska efikasnost”. Na konferenciji su govorili: mr Bojan Kovačić, Agencija za energetsku efikasnost Republike Srbije, Jelka Jovanović potpredsednik NUNS-a, Jovan Šarenac direktor sektora Adhezivi tehnologije u kompaniji Henkel Srbija i…... Opširnije >

Na konkursu za najbolje medijske priloge iz oblasti energetske efikasnosti pobedio je rad novinarke RTS-a Ružice Vranjković. 49 priloga prijavljeno je na   koji je  organizovao Centralno-evropski forum za razvoj (CEDEF) u saradnji sa Agencijom za energetsku efikasnost Republike Srbije, a pod pokroviteljstvom Ceresit brenda kompanije Henkel Srbija. Titula pobednika konkursa za najbolji medijski prilog u oblasti medijske efikasnosti u 2010. godini pripala je Ružici Vranjković, RTS. Žiri su činili: Petar Jeremić, predsednik IO UNSa; Jelka…... Opširnije >

Od 25. do 29 maja 2011. godine na  Mikser festivalu, svi posetioci imali su priliku da uživo posmatraju i lično učestvuju u radionici pod nazivom „Ceresit Podalon“. Petodnevni projekat sproveden je od strane Arhitektonskog studija 4od7 (www.4ofseven.com), a uz pomoć studenata Arhitektonskog fakulteta u Beogradu, koji su tom prilikom demonstrirali upotrebu Ceresit proizvoda na jedan nesvakidašnji način.  Kao rezultat radionice i nesvakidašnje upotrebe Ceresit proizvoda nastale su dve forme nestandardne geometrije: Balon i Pod. Svi…... Opširnije >

Na 37. Međunarodnom sajmu građevinarstva koji  se održao od 12. do 16. aprila na Beogradskom sajmu, svoj štand je imao i brend koji je neizostavni deo svake kvalitetne gradnje – Ceresit. Osim predstavljanja poslednjih inovacija na polju postavljanja keramike, fasadnih i sistema za podopolaganje i hidroizolaciju, prezentaciju Ceresita na sajmu uveličao je i renomirani slikar Nikola Žigon, kao i ekipa popularne emisije „Radna akcija“ sa televizije Prva. Ceresit brend je na 37.Međunarodnom sajmu građevinarstva predstavio…... Opširnije >