Ceresit istorija brenda

CERESIT_LOGO_75364_72dpi_425H_425WCeresit može da se pohvali tradicijom dugom skoro 100 godina. Ceresit je postao svetski poznati brend zahvaljujući tehnološkoj inovaciji iz 1908. godine: Ceresit zaptivni kit, koji se koristi za pravljenje betonskog i cementnog maltera, a koji je vodonepropustan.

Uspeh se nastavlja otvaranjem filijala širom sveta u prvoj polovini prošlog veka, reorganizacijom poslovnih odnosa, snažnoj promociji brenda 80-tih godina i ulaganjem u inovativne tehnologije 90-tih godina prošlog veka, a kao rezultat svega toga, Ceresit je danas jedan od najvažnijih brendova u trgovini građevinskim proizvodima.

Koristeći tehnologiju sa postignutim stepenom razvoja i fokusirajući se na polaganje keramičkih pločica, sisteme za hidroizolaciju, sisteme za termoizolaciju i fasadne sisteme, pur pene, silikone i podopolaganje, Ceresit trenutno nudi pažljivo usklađen asortiman proizvoda, sistema i usluga za građevinare i keramičare. Istraživanja unutar objekata i razvojnih sektora, kontinuirane kontrole materijala, kao i zvanične revizorske kontrole obezbeđuju visoke standarde kvaliteta koji su neophodni za pouzdanu i sigurnu realizaciju građevinskih projekata.